عملکرد کلیه 23 در نارسایی کلیه چگونه می توانم آن را بهبود بخشد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

عملکرد کلیه 23 در نارسایی کلیه چگونه می توانم آن را بهبود بخشد

عملکرد کلیه 23 در نارسایی کلیه چگونه می توانم آن را بهبود بخشد؟ صادقانه بگویم، وضعیت بیماری خود را در حال حاضر در مرحله بحرانی است، که شده است، با درمان به موقع کراتینین خود را می توانید به تدریج کاهش داد، که شما هنوز هم شانس عالی صرفه جویی در کلیه شما داشته باشد. با این حال، در حال حاضر عملکرد کلیه خود را 23 است، در حالی که آن را به 15 کاهش دهد، شما باید شروع به دیالیز و بر روی آن تکیه برای زنده ماندن. هنگامی که شما شروع دیالیز، از آن خواهد بود بسیار دشوار به آن را متوقف هر بیشتر، بنابراین، این شانس را برای شما به بازگرداندن عملکرد کلیه خود را تبدیل خواهد شد بسیار کمتر است.
چه درمانی در درمان بیماری کلیه موثر است؟
شما می دانید، به این دلیل ریشه برای کاهش کراتینین خود را در دراز مدت از ایسکمی کلیوی و وضعیت هیپوکسی، خون و اکسیژن به سلول های کلیه را کافی است، پس از آن به بخشی از کلیه خود را سلول اسکلروز و نکروز ساخته شده است که خود را کاهش عملکرد کلیه منجر شود .
با توجه به تحقیقات، طب گیاهی چینی اثر بهتری در کاهش کراتینین و بهبود عملکرد کلیه. به عنوان طب چینی یک نوع از درمان طبیعی ساخته شده از گیاهان و پوست حشرات مختلف است، پس از آن می تواند بیماری کلیوی بدون اینکه عوارض جانبی زیادی به کلیه ها را درمان کنند. علاوه بر این، کلیه ها محل اصلی برای از بین بردن مواد سمی و انواع ضایعات سوخت و ساز بدن، بنابراین، اگر بیماری کلیوی را درمان از طریق طب غربی، آن را به آسیب دوم به کلیه است.
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، آن است که اثر فوق العاده در ترویج گردش خون تمام بدن، جریان خون و گشاد شدن عروق خونی شما، می تواند تغذیه و خون بیشتری به سلول های بافت کلیه خود را به طوری به عنوان به ارائه یک محیط مناسب برای کار و عملکرد خود را، پس از آن، عملکرد کلیه را می توان از ریشه بهبود یافته است. به تدریج، آن سلول های کلیه ام اس می تواند بهبود یافته و بیشتر عمل خواهد کرد. که راه اساسی برای کاهش کراتینین خود را به محدوده طبیعی و پایدار نگه داشتن آن بدون عود است.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به بهبود عملکرد کلیه و جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: